czwartek, 1 czerwca 2017

Wygraj kolekcję Sofiero! / Win the Sofiero Collection!

Co miesiąc kolejna projektantka Maja Design daje szansę wygrania jednej kolekcji - oto przyszła moja kolej, a ja proponuję Wam odświeżoną kolekcję Sofiero! To gratka nie lada, bo nie jest dostępna w Polsce! Macie więc świetną okazję otrzymać ten piękny, delikatny, romantyczny zestaw świetnych grubych papierów :-) 
Each month one of the Maja Design DT members offers a chance to win one paper collection - and here's my turn, and I'm presenting the refreshed edition of the Sofiero collection! You have this great opportunity to win the beautiful, delicate romantic paper set :-) 

 

Oto zasady:
Here are the rules:

1. Zapiszcie się na listę obserwatorów MOJEGO bloga (jeśli go nie obserwujecie) i subskrybujcie bloga MAJA DESIGN
2. Polubcie stronę Maja Design na FB, Pintereście i Instagramie
3. Powiadomcie znajomych o tej okazji na swoim blogu/FB
4. Wpiszcie się na listę poniżej:
1. Follow my blog (if you don't) and subscribe Maja Design blog
2. Like Maja Design page on FB and followi it on Pinterest/Instagram
3. Let your friends know about this giveaway through your blogs/FB walls
4. Enter the list below:

Losowanie 01.07 - powodzenia!
PS. Wpisy w komentarzach nie liczą się w losowaniu.
I'll draw the lucky winner on July 1st. Good luck! 
PS. Comments under this post don't enter the drawing.

15 komentarzy:

Samra pisze...

Thank you for this chance to win those gorgeous papers.
I am already your follower and huge admirer of your work. :) and I am already subscribed to Maja Blog and already liked Maja on Facebook long time ago...
Hugs
Samra
Paper Talk with Samra

Oliwiaen pisze...

Thank you Samra! I do appreciate your commitment and wish you good luck in the drawing! :)

Joanna pisze...

nie moge zostac obserwatorem :( mam error 403 :(

Oliwiaen pisze...

Joasiu, nie wiem, czemu nie możesz dołączyć do obserwowania - na moim i kilku innych komputerach działa bez szwanku. No cóż, mam nadzieję, że mimo to będziesz zaglądać :) Życzę powodzenia w losowaniu :)

a.le kartka pisze...

Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie, bo nagroda nie lada gratka :)
Mam tylko nadzieję, że moja nieobecność na FB, Instagramie nie będzie przeszkodą...
Pozdrawiam!

Oliwiaen pisze...

a.le kartko, żadna przeszkoda - sama nie mam konta na Instagramie i jak na razie wcale nie zamierzam mieć :)

Joanna pisze...

nie poddawałam się i codziennie zaglądałam udało się zostac obserwatorem :)

Black Cat pisze...

Nie lada gratka ta kolekcja..jest przepiękna i z wielką przyjemnością popracowała bym z tymi papierami. Idealne do moich romantycznych prac :-)
serdecznie pozdrawiam :-)

Anonimowy pisze...

Dużo tego do zrobienia, ale udało się :D Bardzo mi się podobają te papiery, dziękuję za szansę :)

Oliwiaen pisze...

Wymagania ustala sponsor ;-) Ale cieszę się Aguś, że się nie poddałaś! :) Powodzenia!

Ludkasz pisze...

Post napisałam na fb tym razem, zrozumiałam,że albo blog albo fb;)
A cukierki masz bardzo nęcące:)
Pozdrawiam ciepło:)

jola_zola pisze...

U mnie też udostępnienie o tych cudownościach do wygrania było na FB ;)
https://www.facebook.com/jolanta.jachowicz.1

langeatheart pisze...

Many thanks for the chance to win these beautiful papers! I have followed all your instructions! All the best! :)

OriBella pisze...

Piękne papierki, och pomarzyć można, no mam nadzieje, że wszystkie wymagania spełniłam, ciężko było, oj ciężko, ale udało się :) No to sobie pomarzę jeszcze o tych papierkach, pasjami lubię takie klimaty:) Pozdrawiam:)

Regina pisze...

What a wonderful giveaway and thanks for the opportunity to win here today!