piątek, 16 marca 2018

Pisanki / Easter Eggs

Dopiero co pokazywałam Wam kartki Bożonarodzeniowe, a tu już za dwa tygodnie Wielkanoc... Pora wysłać świąteczne kartki! Dlatego też na mój dzisiejszy post dla Scrapki.pl przygotowałam kilka tradycyjnych jajek ;-) z kolekcji Hello Beautiful Piątku Trzynastego:
It seems like yesterday when shared my Christmas cards and it's already Easter in two weeks' time... Time to send our holiday cards! And so for my today'spost for Scrapki.pl I made a couple of traditional eggs ;-) using the Hello Beautiful collection by Piątek Trzynastego:


Jedno w wesołe kropeczki:
One with cheerful polka dots:



Drugie w uroczą pepitkę:
The second one with cute houndstooth pattern:



I trzecie z misterną pisanką w centrum:
And the third with a filigree egg in the centre:



Które najbardziej się Wam podoba? :-)
Which one is your favourite? :-)

Listę materiałów znajdziecie, oczywiście, na Scrapkowym blogu. Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for a list of supplies. Have a nice day!

4 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Śliczne ! Mnie przypasowała pepitka i kropeczki :-) Gaza i sznurek pięknie wkomponowane :-)

Chimera pisze...

Napatrzeć się nie mogę, są przepiękne! Sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej, wszystkie prezentują się tak samo śliczne :)

Craftfanka pisze...

Wspaniałe:)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję pięknie :)