sobota, 10 marca 2018

Życzenia w fioletach / Purple Wishes

W marcu wyzwanie z paletą inspiracyjną w Maja Design oparte jest na fioletach kolekcji Celebration, z dodatkiem eleganckiej czerni/ciemnej szarości. Oto moja kartka na tę okazję:
The March Moodboard challenge at Maja Design is based on the mauve shades of the Celebration collection, with a touch of elegant black/dark charcoal. and here's my card for the occasion:


Fiolety, jak wiecie, nie należą do moich ulubionych kolorów, ale ta paleta jest całkiem przyjemna ;-) Ułożyłam warstwowo papiery, dodałam ramkę z masy zabarwionej reinkerami Distress i pociągniętej złotą pastą, motyla w centurm i róże. Całości dopełnia wstążka vintage i gaza:
Purples, as you know, are not my favourites, but this palette is quite pelasant ;-) I layered papers, added a frame coloured with Distress reinkers and brushed with gold paste, a butterfly in the centre and roses. I completed the design with vintage ribbon and cheesecloth:




Koniecznie odwiedźcie bloga MD, moje koleżanki z drużyny stworzyły fantastyczne prace :-)
Miłego dnia!
Do visit the MD blog, my DT friends created fantastic projects :-)
Have a nice day!

4 komentarze:

Peninia / Gosia pisze...

Przepięknie się prezentuje:) Urocza rameczka :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Kartka wyszła super a efekty mediowania ramki mnie zachwyciły!

Pozdrawiam
Eva

ewinka Nowa pisze...

A ja uwielbiam fiolety ;-)Ramka cudnie zdobi kartkę :-)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)