środa, 14 października 2009

A może jednak.../Perhaps It's Time....

...czas zacząć sezon świąteczny, skoro świat za oknem wygląda tak?

... to start the Christmas season, if the world outside looks like this?







Niemniej jednak jestem stanowczo przeciwna Gwiazdce w październiku (chociaż w sumie jednak lepiej zacząć kleić te kartki, tak na zapas ;-)), a zimie to już w ogóle. I przeganiam ją jak mogę, choćby tym LO z majowym Kubą, w kolorach Timboctou :-)) I te kolory niby nie moje, ale całkiem miło się pracowało :-) Zwłaszcza, że użyłam tych największych ćwieków ze scrap.com.pl, w tym mojego ulubionego fioletowego grubaska :-)) i najnowszego stempelka-definicji z Polpompu:

Nevertheless I'm defenitely against Christmas in October (though maybe it'd be better to start stocking Christmas cards ;-)), and winter in particular! So I try to chase it away, eg. with this LO featuring a May Kuba, in Timboctou's colours. And even though those colours are not strictly mine, it was quite a pleasant work :-) Especially because I used my favourite brads from scrap.com.pl and my newest Polpomp definiton stamp:









5 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Radosny, pełen życia scrap:)

madebyviva pisze...

Wspaniały! Ehh - rozgonił trochę w mych myślach tą aurę za oknem. Jest radosny i optymistyczny :-).

ArtMagda pisze...

jak dla mnie,to calkiem skutecznie przeganiasz zimę :) scrap super! energiczny, wesoły, idelanie w kolorach wyzwaniowych :)

k_maja pisze...

po prostu świetny!!!!!!!!!

a.batory pisze...

to już sie Twoja bajka zrobiła , nie?
te kolorowe dziecięce...

i echhh barierkę w oknie masz klimatyczną , cudo!