piątek, 8 czerwca 2018

Pic Perfect - My Creative Scrapbook

Pora na ostatni już layout z czerwcowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:
The time has come for the last layout I made using the June Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:


Moje dzieci mają tę fajną cechę, której mnie całkowicie brakuje - fotogeniczność. Ja wyglądam fatalnie na większości zdjęć, dlatego stoję po drugiej stronie obiektywu ;-) Natomiast oni na niemal wszystkich wyglądają dobrze - i o tym jest ten layout ;-) Wykorzystałam motyw aparatów fotograficznych na papierze i naklejce oraz umieściłam zdjęcie na tle kilku ramek, by podkreślić temat przewodni. A wzór z maski skojarzył mi się z efektem bokeh:
My kids have this cool feature that I lack altogether - photgenicism. I look terrible in most pictures, therefore I chose the spot behind the camera ;-) But they look great in almost all photos - and that's the theme of the layout. I used the camera motif in the background paper and a sticker and mounted my photo on a couple of chipboard frames to emphasise the theme. And doesn't the stencil pattern look like the bokeh effect?





To już wszystkie layouty, ale zostało oczywiście trochę ścinków na kartki ;-)
That is the last of the layouts, but of course there were some scraps left for the cards ;-)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Śliczny ten scrap! Pięknie oprawiasz swoich chłopaków :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)