niedziela, 10 czerwca 2018

Śmieszek / Smiley

Na mój post DT dla Maja Design przygotowałam layout o moim małym śmieszku :-)
For my DT post for Maja Design I created a layout about my little smiley :-)


Od urodzenia bardzo radosny, na większości zdjęć wygląda tak ;-))
Very cheerful since he was born, on most photos looking like this ;-))


Teraz wkroczył w chmurny i burzliwy wiek nastoletni, dlatego czym prędzej udokumentowałam fakt, że jednak naturę ma wesołą :-) 
Do wykonania layout użyłam świątecznej kolekcji I Wish. Dodałam niewiele dodatków, by nie przytłoczyć zdjęcia, które jest tu najważniejsze - ot, kilka kwiatków, guzików, trochę stemplowania:
But now he entered this cloudy and stormy teen age, and so I quickly documented the fact that his nature is actually joyous :-)
I used the Christmas I Wish collection for the layout. I only added a couple of embellishments not to overwhelm the photo, which is most important here - just a few flowers, buttons, some stamping:




Księżyc w pełni z masy plastycznej powtarza motyw uśmiechu od ucha do ucha ;-)
The art-clay full moon repeats the full grin motif ;-)


Pełną listę materiałów znajdziecie na blogu MD.
Miłego dnia!
Visit the MD blog for a full list of supplies.
Have a nice day!

3 komentarze:

Chimera pisze...

Ale fajnie oprawiłaś swojego śmieszka, scrap jest bardzo pozytywny :)

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję :-)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Super praca! a to zdjęcie wspomnieniowe rozbawiło mnie do łez.
Z jednej strony jest dokładnie takim samym śmieszkiem a z drugiej właściwie dorosłym facetem.

Pozdrawiam
Ewa