piątek, 7 grudnia 2018

Christmas Angels - My Creative Scrapbook

Dziś trzeci layout z grudniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook, z cudną kolekcją Santa Baby od Primy w roli głównej:
Today I'm sharing the third layout I made using the December Limited Edition kit from My Creative Scrapbook, featuring the beautiful Santa Baby collection by Prima:


Ponieważ na pastelowym tle białe brokatowe literki były praktycznie niewidoczne, najpierw roztarłam nieco złotej farby, na której ułożyłam tytuł. Dolną połowę kompozycji zdobi wzór stempelka. Na tak przygotowanym tle ułożyłam kawałki papierów, zdjęcie i kompozycję kwiatów i dodatków. Całości dopełniają białe kropeczki udające padający śnieg :-)
As the white glitter alpha stickers were practically invisible against the pastel background, I first smeared some gold and white acrylic paint before I placed the title. Then I added the stamp pattern for the lower part of the design and then added the photo matted with pieces of papers and the flowers and embellishments cluster. White drops imitating the snow falling complete the layout :-)





A jutro - ostatni layout, zapraszam!
Drop by tomorrow for the last layout!

Brak komentarzy: