wtorek, 19 maja 2020

Życzenia z filiżanką / Best Wishes Card

I oto kolejna kartka urodzinowa z serii "do koperty":
Here's another birthday card to fit into an envelope:


Kartka powstała z resztek listopadowego kitu LE od My Creative Scrapbook, ze świąteczną kolekcją Christmas In The Country od Primy :-)
I made the card using the last bits and pieces of the November LE kit from My Creative Scrapbook, featuring the Christmas In The Country collection by Prima :-)


Jak widać, świąteczne papiery sprawdzają się świetnie i pół roku później ;-) Zwłaszcza w połączeniu z ryciną vintage, którą wydrukowałam i laminowałam złotą folią. Do papierów dodałam też die-cut z motywem filiżanki, mini kwiatuszki, w tym jeden zrobiony z foamiranu, oraz filigranowy dekor z tekturki. Cekiny dodają jeszcze więcej subtelnego blasku:
As you can see, Christmas papers can do great also half a year later ;-) especially when combined with a vintage image that I printed and laminated with golden foil. I also added a teacup image die-cut, mini flowers with my own foamiran one and a filigree chipoboard piece. Iridescent sequins add more subtle glam:

 



Nawet lekko podniesione warstwy dodają przestrzenności, mimo to kartka bez trudu wejdzie do koperty.
Miłego dnia!
Even slightly raised layers add dimension but the card still easily goes into an envelope.
Have a nice day!

Brak komentarzy: