piątek, 23 kwietnia 2021

Kartki komunijne / First Communion Cards

Sezon komunijny w pełni, dlatego i u mnie kolejne inspiracje w tym temacie :-) Tym razem kartki, które przygotowałam na mój post dla Agaterii. Wspólnym motywem obu kartek jest misternie wycinana tekturka z Hostią. Na pierwszej kartce połączyłam ją z ręcznie kolorowanym stemplowanym motywem dziewczynki:

The First Communions season is in full bloom, so I have some inspirations on my blog too :-) This time I bring you two cards I made for my DT post for Agateria. They share the same element of a filigree chipboard Host. In the first card I combined it with a stamped and hand-coloured girl image:




Na drugiej zaś kartce dodałam stemplowany i embossowany cytat oraz embossowane tekturkowe kłosy:

In the other card I added a stamped and embossed quotation and embossed ears of grain:



Listę Agateriowych produktów użytych w kartkach znajdziecie na blogu. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of products I used. Have a nice day!

Brak komentarzy: