poniedziałek, 9 sierpnia 2021

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Mam wrażenie, że kity od My Creative Scrapbook są coraz bardziej obfite w dobra :-)) Resztek zostało tyle, że mogłabym zrobić jeszcze kilka kartek, ale ponieważ miałam na wszystkie prace niecałe 3 dni, powstały tylko trzy kartki:

It seems to me that the kits from My Creative Scrapbook are getting richer and richer in goodies :-)) I was left with so many bits and pieces that I could make a couple more cards, but having barely 3 days for completing my projects I made only three:

- kartkę ślubną:

- a wedding card:



- oraz dwie kartki uniwersalne w morskim klimacie:

- and two all-occasion marine-themed cards:






I to już wszystkie prace z tego fantastycznego kitu - kolejny kit już w drodze, pytanie tylko, czy dotrze na czas... Trzymam kciuki!

That's all for this fantastic August kit - another one is on the way, but the question is whether it gets here on time... Fingers crossed!


Brak komentarzy: