środa, 16 sierpnia 2023

Podziękowania dla Rodziców / Thank You Parents Cards

Dzisiaj kolejna propozycja w temacie gorącego ślubnego sezonu - na mój post dla Agaterii przygotowałam bowiem zestaw kartek-podziękowań dla Rodziców:

Today I bring you another inspiration for the hot wedding season as for my post for Agateria  a set of thank you parents cards:


Na warstwowo ułożonych papierach Maja Design z kolekcji Miles Apart ułożyłam ozdobnie wycięty panel, na którym naniosłam wzór rombów z maski za pomocą pasty modelującej. Delikatny motyw dodaje elegancji i tekstury:

Upon layered papers from Maja Design's Miles Apart collection I put a decorative die-cut panel to which I applied a polka diamond pattern using a stencil and modeling paste. The decliate motif adds elegance and texture:


Na środku panelu ułożyłam napis, łącząc tekturkę i stempel, oba elementy embossowane złotym pudrem:

I then placed the sentiment in the centre of the panel, combining a chipboard piece and a stamp, embossing both elements with gold ep:


Następnie dodałam kompozycję kwiatową, wzbogaconą o stemplowane i wycięte listki róży:

Next I added the flower cluster enriched with stamped and cut out rose leaves:


I tak powstały kartki z podziękowaniem dla Rodziców. Oczywiście, można je wręczyć przy innej okazji, jednak to właśnie zwyczajowo w czasie wesela nowożeńcy dziękują rodzicom za trud wychowania. Ręcznie zrobione kartki będą miłą pamiątką tej chwili.

And so the thank you cards for parents were made. Of course, they can be given on any other occasion, but it's been a custom for the newlyweds to thank their parents during the wedding reception. A handmade card would make a nice keepsake of the moment.

Miłego dnia!

Have a nice day! 

Brak komentarzy: