środa, 7 listopada 2012

Rośnij / Grow

Po wczorajszym małym preludium wracam do klimatów nieświątecznych :-) Tym razem dla Scrapgalerii przygotowałam bardzo prostą ramkę z fotką Filipa, której styl można by określić jako...hm, modern shabby chic ;-))
After yesterday's little prelude I return to non-Christmas climates :-) This time for Scrapgaleria I created a very simple frame with a photo of Filip, in a style one could define as...well, modern shabby chic ;-))


Przestrzenną ramkę z surowego drewna kupiłam w hipermarkecie. Pomalowałam ją białą akrylówką, okleiłam boki bawełnianą drukowaną taśmą, i ponieważ zupełnie nie znam się na technice przecierek na drewnie, po prostu przeciągnęłam krawędzie w kilku miejscach czarnym tuszem. Do tego dosłownie kilka dodatków do zdjęcia, i gotowe.
I bought a wooden dimensional photo frame from a store. I painted it with white acrylic paint, glued some printed cotton ribbon around the sides, and as I have no clue about the sanding/distressing techniques on wood, I just went over some places with black dye ink. I added just a couple of embellishments and it was done:




Najpierw nie mogłam się zdecydować, gdzie postawię ramkę, ale przypomniałam sobie, że tak samo postarzone są białe ramki w sypialni, i tam będzie pasować :-)
At first I couldn't make up my mind as to where the frame should stand, but then I remembered teh frames in our bedroom have the same finish, so I put it there :-)



9 komentarzy:

elpimpi pisze...

PRZECUDOWNA ramka!!! :-)

Bea pisze...

Przefantastyczna! Strasznie mi ta krawędź się podoba!

Barbara pisze...

no pięknie...a jak klimatycznie masz w swoim gniazdku :)

skimmia pisze...

śliczna praca :-) i tu potwierdza się jak niewiele potrzeba żeby wyczarować ze zwykłej ramki małe dzieło sztuki jestem zachwycona :-)
pozdrawiam

Alicja w krainie papieru pisze...

To już małe dzieło sztuki :) pięknie ramka wyszła :))))

Anna Sokołowska pisze...

boooooska! brzeg genialny! a ten kawałek sypialni masz świetny! wpraszam się do Ciebie na oględziny reszty domu. ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna jest!!!
:*

Asia pisze...

Cudeńko, jestem oczarowana... prosta a taka piękna :)

Asia pisze...

Jestem zachwycona! Cudna jest... niby prosta, a taka piękna:)