środa, 19 listopada 2014

Ślub w kolorach jesieni / Autumn Colours Wedding Card

Na wczoraj przypadł również mój post dla Craft4You, na który przygotowałam ślubną kartkę. Ponieważ korzystałam z materiałów Primy, sięgnęłam po listopadową paletę PPP, w której znalazłam całą gamę brązów, a że lubię je od zawsze, postanowiłam zrobić kartkę w barwach jesieni :-)
Yesterday was my turn to post for Craft4You. As I used Prima products, I decided to use the November PPP palette that features a whole range of browns and since they are my all-time favourites, I decided to make this wedding card in the autumnal colours :-)


Żeby nieco urozmaicić tło, postanowiłam odbić na nim motyw gazetowy w nieregularny wzór. Można oczywiście potuszować niepełny motyw małą poduszką tuszu i tak go odbić, ale akurat miałam dużą poduszkę tuszu, którą ciężko potuszować fragmenty. Oderwałam więc dwa paski papieru i ułożyłam je na arkuszu...
To make the bakground paper more interesting, I wanted to stamp some newspaper motif in an irregular way. Of course you can ink the stamp with a small inkpad and then stamp, but I had this brown ink only on a large pad that makes it a bit difficult to ink only parts of the image. And so I tore two strips of paper and put them on the paper...


...i odbiłam motyw. Po kilkukrotnym przełożeniu pasków i stemplowaniu, moje tło było gotowe:
...and stamped the image. After rearranging the strips and stamping a couple of times, I got my background finished:


I już można było układać na nim główną kompozycję :-)
And then I was ready to arrange decorative elements on the background :-)




Podlinkowane materiały znajdziecie na blogu C4Y. Miłego dnia :-)
You will find linked supplies on the C4Y blog. Have a nice day :-)

11 komentarzy:

Ewa Kierzek pisze...

Cudowna ta kartka... taka ciepła... <3

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Prześliczna jest ta kartka :)

sylel pisze...

Niesamowity pomysł ze stemplem gazetowym co daje rewelacyjny efekt. Kartka oczywiście klimatyczna :)

a.le kartka pisze...

Świetny klimat ma ta kartka - nie tylko jesienny ale tez vintage:) Bardzo mi sie podoba!

mosia pisze...

Niesamowicie romantyczna, pomimo jesiennego klimatu - cudowna odsłona jesieni :-D

daria pisze...

wspaniała kartka :) gratuluję talentu i pomysłowości :) oby tak dalej. pozdrawiam

rajmalucha pisze...

Śliczna kartka!!

Anonimowy pisze...

świetna kartka!!! co to za stempel, który użyłaś? pozdrawiam

artiza pisze...

fantastyczna:)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :-)
Jagoda - to stempel Primy z kolekcji Vintage Vanity.

Ludkasz pisze...

Świetny pomysł z tym tłem:) Piękna kartka:)