środa, 26 maja 2010

Spacerkiem po mieście / A Hometown Walk

Jest cała seria z tego spaceru po naszym mieście, w zeszłym roku. Ale ambitnie zaplanowałam sobie album - jak widać, nadal w sferze planów. Na razie wywołałam zdjęcia :-))
W każdym razie, kiedy zobaczyłam zestaw kolorystyczny palety #7 w The Color Room, od razu przypomniały mi się kolory odrestaurowanych kamieniczek  w Rynku - i tak powstał ten scrap. Na dobry początek ;-)
I took a whole series of photos during that walk around our hometown last year. My ambitious plan was an album, but, well, it's still a plan only. So far I've had the photos developed :-)
Anyway, when I saw teh colour set for the Palette #7 at the Color Room, I remembered the colours of the restored tenement houses in the Old Town - and so came the LO. For the good start :-)


Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mam!!
Happy Mother's Day to all mums!

7 komentarzy:

Sandrine pisze...

Bardzo piękne!!!:-)

Magda Łuczak Art pisze...

powodzenia w realizacji albumu :)

chwilka13 pisze...

baaardzo fajny!

Nowalinka pisze...

Świetny scrap a tonacja sprawia, że ten spacer pewnie był spokojny i w pogodnej atmosferze prowadzony :)

Gosik pisze...

świetny!

iris pisze...

I love your style! This is so beautiful! OH NO! I saw those TH stamps and was brave enough to place it back on the shelf - but now I have to get those! You made beautiful use of it.

Anonimowy pisze...

Ależ ładna harmonia emanuje z Twojego skrapa :) Śliczny!