niedziela, 3 kwietnia 2011

Na krawędzi ;-)) / On The Border Line ;-)

Jednym z pomysłów Karoli na przedstawienie możliwości produktów The ScrapCake jest Fokus - czyli prezentacja prac, w których główną rolę odgrywa jeden konkretny element kolekcji. Na pierwszy rzut poszły bordery, czyli elementy, które znajdziecie na tym arkuszu.
One of Karola's ideas to present the possibilities The ScrapCake papers offer is Focus, i.e. a presentation of creations that concentrate on a particular element of the collection. The first things to go with were the borders you can find in this sheet.

Przede wszystkim powycinałam wszystkie elementy z tegoż arkusza, poprzekładałam, pomieszałam - i tak jakoś powstała ramka:
I began with cutting apart all the elements of the sheet - then I mixed them, rearranged and somehow came out with the frame:


Oprócz wycinanych liści wszystkie elementy powstały z borderów właśnie, w tym harmonijkowe kwiaty - falbanki bardzo ułatwiły równe zaginanie. Podpowiem jeszcze, że odwrócone do góry nogami rozetki dzięki falbankom mają nieco inny, i też bardzo efektowny kształt :-))
Apart from the die-cut leaves all the elements are made from borders, including rosette flowers - the scalloped made it very easy to fold evenly. I have a tip to share - turn the scallop rosettes upside down to get a different and very nice shape of flowers :-)

Poza tym w falbankach wycięłam kółeczka i dodałam kilka perełek dla ozdoby. Napis powstał z pięknych stempelków, które mam dzięki nieocenionej Vernon :-**
Besides, I cut out small holes in the scallops and added a few half-pearls to decorate. I stamped the words with the beautiful stamps I got thanks to the invaluable Vernon :-*


Koniecznie zobaczcie, jak borderów użyła Fryne (i jakie zdjęcie oskrapowała!!! ;-)))
You simply must have a look how Fryne used borders (and the photo she scrapped! ;-))

4 komentarze:

Bellaidea pisze...

Przeslicznie! Tak wlasnie mialo byc, prawda?

Scraperka pisze...

ramka prześliczna! bardzo mi się podoba wykonanie kwiatów:) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

Guriana pisze...

cudnie pastelowa ramka:))

Anna Zaprzelska pisze...

Maju! Jest prześliczna!