piątek, 6 kwietnia 2012

What a Wonderful World!

Czyli druga odsłona projektów do wspólnej promocji kwietniowego kitu C'est Magnifique z papierami The ScrapCake. I po raz kolejny do wykonania LO użyłam tylko zawartości zestawu, bez żadnych "obcych" dodatków :-)
Today I have th second project to share from our common event to promote the April kit of C'est Magnifique Kit Club, including The ScrapCake papers. Again, I used only the contents of the kit, no additional embellishments :-)


Jak widać, sięgnęłam po papier "połówkowy" - znajdują się w większości kolekcji TSC, a ja dopiero drugi raz wykorzystuję go jako bazę LO. A przecież są takie wdzięczne w aranżacji! Muszę się poprawić :-) Środkowe, największe koło wycięłam i pod spód podłożyłam fragment innego arkusza, stąd zielone tło pod zdjęciem :-)
As you can see, I used the "half-page" sheet - they are included in most of teh TSC collections, but it's been only the second time I used one of them as a LO base! I must get better here ;-)
I cut out the largest, cental circle and put a piece of another sheet under it, thus the green background for the photo :-)




Koniecznie zajrzyjcie na bloga TSC, znajdziecie tam fantastyczne LO pozostałych Projektantek!
Do visit TSC blog, there are many more fantastic LOs by other Designers!

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Jak zawsze piękna,pełna wyrazu.Pozdrawiam

piedra preciosa pisze...

Wspaniałe LO, ta kolekcja coraz bardziej mi się podoba.

Spokojnych Świąt !

Marta pisze...

Piękna kom pozycja - bardzo podoba mi się serduszko.
Wesołych Świąt życzę

Asia pisze...

Bardzo optymistyczne i wiosenne :) Super!
Radosnych Świąt :) takich jak uśmiech synka !