sobota, 20 lipca 2013

Nowocześnie? / In A Modern Fashion?

Ten torcik powstał na specjalne zamówienie - miało być nowocześnie. Trochę mnie to zbiło z tropu, bo torciki w stylistyce kojarzą mi się wybitnie romantycznie ;-)) Stanęło na tym, że motywem głównym zamiast kwiatów czy wymyślnych ozdób są paseczki, zrezygnowałam też z ozdobnej czcionki, koronek i perełek. Efekt jest taki:
This cake was made to special order - it was supposed to look modern. I was a bit disconcerted, as I'd always imagine my cakes to be higly romantic ;-)) But in the end I made stripes the main decorative motif instead of flowers or flourishes, and I gave up on fancy font, laces and pearls. And so here's the result:





Nie wiem, czy jest wystarczająco nowoczesny, na szczęście Zamawiającej się spodobał :-)
I don't know if it's modern enough, but luckily the Orderer liked it :-)

12 komentarzy:

mru pisze...

nic dziwnego, że się podobał :D cudowny jest :D

Jadwiga pisze...

Obejrzałam wszystkie poprzednie eksplodinbox- są po prostu fantastyczne. Trudno, by się nie spodobał ;)

jola_zola pisze...

obłędny wręcz... :)

mosia pisze...

cudny!
zastanawiam się, jaki box jeszcze wymyślisz. aż się nie mogę doczekać kolejnego!

Handmade Gosiaczka pisze...

Gdyby się nie spodobał to ja chętnie bym go zgarnęła :D

artiza pisze...

och...Twoje boxiki są ZACHWYCAJĄCE:)

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękne boxy , poprzednie również :)

Unknown pisze...

Jest cudny , taki romantyczny , pozdrawiam serdecznie

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Nowocześnie i bardzo elegancko:)

Unknown pisze...

Fajnie tu u Ciebie i kolorowo:) Tyle tu różności, że można nacieszyć oczy:) W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

Ludkasz pisze...

No, nie mógł się nie spodobać:)

Unknown pisze...

Super pudełeczko..estetyczne i takie dopracowane .. lubię to :)