sobota, 20 lutego 2016

Mój chłopczyk / My Boy

Niedawno pokazywałam Wam layout porównujący, jak bardzo zmienił się mój synek w ciągu jednego roku. Zmienił się, ale jednak to wciąż mój mały chłopczyk ;-) I o tym jest mój kolejny layout przygotowany dla Maja Design:
Some time ago I shared a layout comparing the change my younger son underwent over just a year. Well, he did change, but he's still my sweet little boy ;-) And that's what this layout I made for Maja Design is about:


Do wykonania scrapa wykorzystałam papiery ze świątecznej kolekcji Home For the Holidays - co było ewidentnie świątecznie i zimowe, zasłoniłam ;-) W ten sposób z pięknych papierów można korzystać cały rok :-)
For my page I used the Christmas collection Home For the Holidays - the evidently holiday and wintery images covered ;-) And so you can use beautiful papers all the year round :-)



Dodałam kilka kwiatków:
I added some flowers:


...i innych ozdób:
...and some other embellishments:


Tytuł zaś to urocza przestrzenna tekturka ze Scrapińca:
The title is a cute dimensional chipboard from Scrapiniec:


Spis materiałów znajdziecie na blogu Maja Design - większość z nich do nabycia w Polsce :-)
You will find the list of supplies on the Maja Design blog - most of them available in Poland :-)

3 komentarze:

Arleta pisze...

super chłopczyk skrapek świetny

elpimpi pisze...

Piękne LO! A synek słodki! :-) Bardzo lubię motyw tagowy w pracach szczególnie z lnianymi sznureczkami :-)

artiza pisze...

cudeńko:)a ,,,CHŁOPCZYK to prawdziwe CIASTECZKO:)