piątek, 19 sierpnia 2016

Romantycznie z Attic Charm - Blue Fern Studios / Romantic Cards Using Attic Charm Collection - Blue Fern Studios

Kolekcja Attic Charm, z której przygotowałam prace na mój sieprniowy post dla Blue Fern Studios, wypełniona jest słodkimi, delikatnymi pastelami wprost stworzonymi do romantycznych, dziewczęcych prac (chociaż udało mi się z niej zrobić dwa chłopięce layouty ;-)) Dlatego z prawdziwą przyjemnością pracowałam nad dwoma kartkami. Jedna z nich na okazję ślubu - wszak sezon wciąż trwa :-)
The Attic Charm collection that I used for my Augusst creations for Blue Fern Studios is filled with sweet delicate pastels as if made for romantic and girly projects (though I managed to create two boy pages with it as well ;-)) And so with great pleasure were these two cards made. This one is for a wedding - as the season is in progress :-)


Wybrałam najjaśniejsze arkusze z kolekcji i owinęłam je szeroką koronką, tworząc tło dla pięknych tekturek i kwiatów:
I selected the lightest papers from the collection and wrapped them with wide lace to make the background for beautiful chippies and flowers:




Natomiast druga kartka jest przeznaczona na Chrzest św. dziewczynki, stąd różowe akcenty i przepiękny złoty krzyż z tekturki, który, podobnie jak pozostałe tekturki, embossowałam na gorąco:
The other card is meant for a girl's Baptism, thus pink accents and gorgeous chipboard cross that I embossed - like all the other chippies used for both cards:





Spis materiałów oczywiście na blogu BFS :-) Miłego dnia!
You will find the supply list on the BFS blog, of course :-) Have a nice day!

4 komentarze:

piaseiza pisze...

Cudowne!

a.le kartka pisze...

Embossowane tekturki wyglądają fantastycznie. Obie kartka są piękne!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję :)
Kiedyś nie przyszłoby mi na myśl tak "kolorować" tekturki, ale fakt, że BFS ma w swojej ofercie pudry (i to przepiękne, i mnóstwo!) niejako "wymusił" ich używanie, z czego jestem niezmiernie zadowolona! Inaczej pewnie nagrzewnica nadal służyłaby mi głównie jako suszarka do mediów ;-)

wiola_c pisze...

Piękne kartki, każda wyjątkowa i niepowtarzalna. :)