poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Truskawkowy przepiśnik / A Strawberry Notebook

Później niż zwykle, ale nareszcie jest - sierpniowe wyzwanie z tablicą inspiracyjną u Maja Design :-) Paleta oparta na kolorystyce kolekcji Summertime wydała mi się tak letnio-słodka, że od razu pomyślałam o przepiśniku:
Later than usual, but it's finally here - the August moodboard challenge at Maja Design :-) The colour palette, based on the Summertime collection, seemed so summery sweet to me that I immediatley thought of a recipe notebook:


Wykorzystałam jeden z moich ulubionych stempli z kuchareczką i motyw truskawek oraz kratki, która zawsze kojarzy mi się z kuchennymi ściereczkami ;-)
I used one of my favourite cook stamps and the strawberries and plaid motives that always remind me of kitchen towels ;-)




Stronę tytułową ozdobiłam również "truskawkowo":
The title page is also "strawberry"-decorated:


A wewnątrz fantastycznie zdobione kartki od Studio75:
And inside - fabulous printed pages from Studio75:


Zachęcam do udziału w wyzwaniu oraz życzę Wam miłego dnia :-)
I do encourage you to take part in the challenge and wish you a nice day :-)

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Ale piękny wyobrażam go sobie w kuchni np. mojej babci jest uroczy !!!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :) Ta kuchareczka też mi się kojarzy tak "babcino" :)