sobota, 7 kwietnia 2018

All Smiles - My Creative Scrapbook

Trzeci z kolei layout z kwietniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapook prezentuje pastelowobeżową stronę kolekcji Lavender od Primy ;-)
The third layout I made using the April Limited edition kit from My Creative Scrapbook presents the ecru side of the Prima Lavender collection ;-)


Na pięknym tle starych druków dodałam stemplowany wzór, ułożyłam karty do journalingu i uzupełniłam die-cutami i naklejkami. Nie zabrakło też kwiatów:
I stamped a pattern upon the beautiful old prints background, matted the photo with journaling cards and completed the design with stickers and die-cuts. Of course I couldn't do without a few flowers:




Tytuł ułożyłam z piankowych liter, które pokryłam brokatem w kolorze lawendowym i platynowym:
I arranged the title using foam letters and covered them with lavender and platinum glitter:


A jutro ostatni layout - zapraszam :-)
Feel welcome to come back tomorrow for the last layout :-)

1 komentarz:

Peninia / Gosia pisze...

Kolejne piękne LO w Twoim wykonaniu...cudowny klimat i niepowtarzalny! Super!