sobota, 26 maja 2018

Kocham Cię Mamusiu / I Love You Mommy

W Dniu Matki nie mogło u mnie zabraknąć kartek z tej okazji :-) Pocięłam przepiękne papiery Lemoncraft z kolekcji Yesterday i zrobiłam dwie kartki, gdyż od kilkunastu już lat Mamy mam dwie :-) Dzisiaj pierwsza z nich:
On Mother's Day I certainly couldn't go without a proper card :-) I cut the gorgeous Lemoncraft papers from the Yesterday collection and created two cards, as since a dozen years or so I have two Mommas :-) Today I'm sharing the first one:


Kolorystyka tej kolekcji jest jak na moje zamówienie :-) Delikatne róże, turkusy i beże same w sobie dają piękne kompozycje, a gdy doda się jeszcze wycięte dodatki - sama przyjemność tworzenia!
The colour palette of this collection is as if to my order :-) Delicate pinks, turqouises and beiges are beautiful just by themselves, and combined with cut-out elements result in a pure pleasure of creating!




Zapraszam jutro na kolejną kartkę :-)
Miłego dnia!
Drop by tomorrow for the other card :-)
Have a nice day!

1 komentarz:

Chimera pisze...

Ślicznie wyszła, jest taka romantyczna, lekka i kobieca :)