czwartek, 17 maja 2018

Pastelowe Love / Love In Pastels

Na mój post dla Scrapki.pl przygotowałam layout z najnowszej, przepięknej kolekcji Yesterday od Lemoncraft:
For my DT post for Scrapki.pl I created a layout using the latest, gorgeous Yesterday collection by Lemoncraft:


Tak już mam, że jak mi się papiery podobają, to nie lubię ich zasłaniać ;-) I tutaj też skupiłam kompozycję wokół zdjęcia, dodają elementy wycinane z arkuszy dodatków, tekturkowy zawijas i kilka kwiatuszków Primowych. A tytuł wycięłam z karteczki do PL :-)
When I like the papers I'm using, I don't like to cover them too much ;-) And so here I squeezed the embellishments around the photo, adding some motives cut out from the elements sheets, a chipboard flourish and some Prima flowers. And I cut the title out of a PL card :-)





Listę materiałów znajdziecie oczywiście na Scrapkowym blogu :-) 
Miłego dnia!
Visit the Scrapki blog for a list of supplies :-)
Have a nice day!

1 komentarz:

Chimera pisze...

Przepiękny scrap, taki lekki i pełny uroku :)