piątek, 6 lipca 2018

Sail Away - My Creative Scrapbook

Kolekcja Santorini, na której oparty jest lipcowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook, zawiera elementy wakacyjno-marynistyczne, dlatego też tematem drugiego mojego layoutu jest wakacyjna żegluga :-)
The Santorini collection featured in the July Limited Edition kit by My Creative Scrapbook includes summer and marine motives, so my second layout's subject is summer sailing :-)


Nieco przekornie umieściłam zdjęcie naszej żaglówki na kwiatowo-vintage'owym tle, dodając jeszcze trochę kwiatów ;-) naklejki, die-cuty i tagi. Tło dodatkowo ozdobiłam wzorem pisma z maski.
Somewhat contrarily, I placed the photo of our sailboat upon a flowery vintage bacgkround and added even more flowers ;-) some stickers, die-cuts and tags. I also added a handwriting pattern using the kit stencil.





Zapraszam jutro na layout nr 3 :-)
Do visit tomorrow to see the layout no. 3 :-)

Brak komentarzy: