sobota, 5 stycznia 2019

Cousins - My Creative Scrapbook

I oto jest - pierwszy w tym roku kit Limited Edition od My Creative Scrapbook :-) I znów Prima, tym razem kolekcja Lavender Frost, z dodatkową maską, alfabetem i zestawem kwiatowych stempli - czysta radość tworzenia :-) Oto layout nr 1:
Here it is - the first Limited Edition kit of this year, from My Creative Scrapbook :-) Contains Prima again, this time the Lavender Frost collection, plusa stencil, alpha stickers and a flower stamp set - pure bliss of creating :-) Here's my layout np. 1:


Ponieważ zima w pełni, a moje dachowe okna pokrywa śnieg, światło do zdjęć mam takie, jak mniej więcej w igloo ;-) Dlatego wybaczcie jakość i uwierzcie na słowo: papiery są cudowne, z metalizowanymi motywami, podobnie die-cuty i elementy z folii, całość delikatnie lśni pod światło.
As we're in the height of winter and my roof windows are covered with snow, the photo light is as if in an igloo ;-) So forgive the quality and believe me: papers are just gorgeous, with metallic motives, just like the die-cuts and foil ephemera, everything subtly shines against the light.





Cieszę się bardzo, że przez kolejny rok będę mogła Was inspirować zawartością tych świetnych kitów! A na kolejny layout zapraszam już jutro :-)
I'm so happy to be able to inspire you with the contents of those beautiful kits for another year! 
Don't forget to drop by for the next layout tomorrow :-)

Brak komentarzy: