środa, 2 stycznia 2019

Mój wspaniały chłopiec / My Fabulous Boy

Okołoświąteczny "odwyk" internetowy był miłą odmianą, ale skoro dziś już drugi dzień nowego roku, pora wracać do wirtualnego świata :-) A wracam z layoutem, jaki przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Maja Design:
The Christmas Internet "rehab" was a nice change, but since it's the second day of the new year already, it's time to get back to the virtual world :-) And I come back with a layout I created for my today's post for Maja Design:


Przy kolekcjach świątecznych mam wrażenie, że najkrócej można się nimi cieszyć, bo powstaje z nich kilka tematycznych prac i to wszystko. Jednak papiery Maja Design są bardzo uniwersalne i z każdej tematycznej kolekcji można tworzyć prace na dowolną okazję :-) Dlatego też, choć wcale na to nie wygląda, layout powstał z kolekcji Christmas Season ;-)
With Christmas collections I get the feeling of a very short pleasure, just a couple of holiday projects and that's it. But Maja Design papers are so universal that every themed collection allows you to make any occasion project :-) And so this layout was made using the Christmas Season papers, though it doesn't look like so ;-)




Pomimo chłopięcego klimatu chciałam zachować świąteczno-karnawałowy charakter, stąd złote, błyszczące akcenty: metalowe ozdoby, guziki, cekiny, brokat i litery w tytule:
Though it's a boy page, I wanted to get some festive-carnival look, thus gold accents: charms, buttons, sequins, glitter and gold letters of the title:



Listę materiałów znajdziecie na blogu MD, a ja życzę Wam wspaniałego, kreatywnego roku 2019!
Visit the MD blog for a list of supplies. Wishing you a wonderful creative 2019!

1 komentarz:

Chimera pisze...

Fajny scrap w bardzo przyjemnych kolorach :)