poniedziałek, 21 stycznia 2019

Patchwork na urodziny / A Birthday Patchwork

Dawno, dawno temu przygotowywałam tutorial dla Lemonade z wykorzystaniem resztek papierów do tworzenia patchworkowego tła. Poszukując wczoraj skrawków w szufladzie znalazłam jeden z tamtych paneli i postanowiłam od razu zrobić kartkę, żeby znowu nie zaginął mi na lata ;-))
Long, long time ago I was making a tutorial for Lemonade using leftovers to make patchwork card backgrounds. And yesterday, while looking for some scraps in my drawer, I found one of those panels and decided to use it right away so it doesn't get lost for years again ;-))


Jak widać, paleta kolorystyczna też nie bardzo moja (fiolet? łososiowy?) ale przynajmniej jest pastelowo :-)
As you can see, the colour palette is not entirely "mine" (purple? salmon?) but at least it's pastel :-)





Taki całkiem grubasek wyszedł :-)
It turned out pretty chubby :-)


Wszystkim Babciom - sto lat! Bez Was dzieciństwo nie byłoby tak wspaniałym wspomnieniem :-)
To all Grandmas - best wishes! Without you childhood wouldn't be as wonderful a memory :-)

2 komentarze:

Arleta pisze...

śliczności

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo!