sobota, 9 lutego 2019

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Jak wspominałam wczoraj, z lutowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook zostało co nieco resztek :-) Powstały z nich trzy kartki, delikatne i romantyczne jak cała kolekcja Poetic Rose od Primy. 
As I mentioned yesterday, I have had some stuff left over after I made all my layouts for the Limited Edition kit from My Creative Scrapbook ;-) And so I used them to make three cards, delicate and romantic like the whole Poetic Rose collection by Prima.

Na każdą okazję w nieco "leśnym" stylu:
An all-occasion card in a slightly "forest" climate:




...i kolejna, z drukowaną kalką zwiniętą pod bukietem kwiatów:
...and another one, with printed vellum folded under a flower bouquet:




...oraz ślubna:
...and a wedding one:




I pozostaje czekać na kit marcowy :-)
Miłego dnia!
And now I'm waiting for the March kit :-)
Have a nice day!

Brak komentarzy: