piątek, 8 lutego 2019

Love - My Creative Scrapbook

Ostatni layout z lutowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook również prezentuje ciepłe uczucia ;-) 
The last layout using the Februaru Limited Edition kit from My Creative Scrapbook also presents some warm feelings ;-)


Tym razem najpierw dodałam wzór z maski na papierze tła, tuszując motyle i pokrywając je brokatem. Potem dodałam kompozycję z tagów wyciętych z jednego z arkuszy, kwiaty, naklejki i foliowe elementy.
This time I first applied a pattern from the kit stencil, inking the butterflies and covering them with glitter. Then I added tags cut out from one of the papers, flowers, stickers and foil embellishments.




Już w trakcie pracy okazało się, że wybrany papier tła ma nadrukowany fragment wiersza o Margaricie - i tak się składa, że jedna z dziewczynek na zdjęciu to też Małgosia ;-)
While working on the layout I noticed the background paper has had a poem about Margarita printed - and it so happens one of the girls in the photo is Margarita too ;-)


I to już wszystkie layouty z lutowego kitu. A jeśli czekacie na kartki - to słusznie, bo oczywiście trochę resztek zostało ;-)
And that were all the layouts I made using the February kit. And if you're waiting for some cards - then you're right as there were some left overs of course ;-)

1 komentarz:

Chimera pisze...

Śliczny! Taki lekki i pełny uroku :)