wtorek, 5 marca 2019

Beauty - My Creative Scrapbook

Marcowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook dostarczył sporo adrenaliny, bo z powodu śnieżyc w Stanach dotarł do mnie...wczoraj. I jak tu nie wierzyć w efekt motyla ;-) 
Najważniejsze jednak, że dotarł, a mnie udało się w ekspresowym tempie przygotować z jego zawartości 7 prac :-) Oto pierwszy layout:
The March Limited Edition kit form My Creative Scrapbook provided a large dose of adrenaline, as due to blizzards in the US I got it...yesterday. Speaking of the butterfly effect ;-)
Still, the most important thing is that it got here and I was able to make 7 projects really quickly :-) So here'e the first layout:


Marcowy kit zawiera kolekcję papierów i naklejek Everlasting od Kaisercraft, kwiaty Primy, stempel, mgiełkę, maskę i złote piankowe napisy. Chociaż papiery są zbyt cienkie jak na mój gust, to jednak piękne wzory rekompensują ten minus i pracowało się naprawdę przyjemnie. I chociaż kolekcja jest miłosno-ślubna, ja postawiłam na zupełnie inne klimaty - tu jak widać przyrodnicze :-)
The March kit features papers and stickers from the Everlasting collection by Kaisercraft, Prima's flowers, stamp and mist, a stencil and gold foam words. although the papers are too thin for my taste, the beautiful patterns compensate the drawback and the work was really pleasant. And although the collection is for love-wedding themes, I went for totally different subjects - here's the nature one :-)





Zapraszam oczywiście jutro na kolejny layout :-)
Of course, drop by tomorrow for another layout :-)

Brak komentarzy: