poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Hello Buddy - My Creative Scrapbook

I pora na ostatni layout z kwietniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook. Tym razem z kolorowej palety tego kitu udało mi się wydobyć moje ulubione beże i turkusy:
And here's the last layout of the April Limited Edition kit from My Creative Scrapbook. This time I managed to select my favourite beiges and aquamarines from the colourful palette of the kit.


Po skończeniu pracy zorientowałam się, że wszystkie layouty z tej serii bazują na tylnych stronach wzorzystych papierów ;-) Samo tak jakoś wyszło, ale to też dowód na to, że każda strona papieru jest piękna :-)
Having finished my projects I realised that all layouts are based on the back sides of the patterned papers ;-) It just happened, but on the other hand it's also a proof that there's no ugly side of paper :-)





Tak, zostały mi resztki ;-)
Yes, I've had some leftovers ;-)

Brak komentarzy: