wtorek, 9 lipca 2019

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Jak zawsze po wykonaniu layoutów, tak i tym razem zostało mi sporo kawałków z lipcowego kitu Limited Edition, z kolekcją Fruit Paradise od Primy i dodatkami American Crafts i Heidi Swapp. Oto kartki, które z tych resztek powstały:
As always after creating the layout, so this time too I was left with quite a lot of pieces and scraps of the July Limited Edition kit that features the Fruit Paradise collection by Prima and American Crafts and Heidi Swapp embellishments. Here are the card I made with this stuff:

- kartka na różne okazje, ze stemplowanym napisem embossowanym na pasku kalki owijającej kompozycję kwiatową:
- and all-occasion card with a stamped sentiment that I heat-embossed on a strip of vellum wrapped around the flower cluster:




- kartka ślubna:
- a wedding card:




- i rustykalna kartka owocowa, idealna na letnie uroczystości:
- and a rustic fruit card, perfect for summer celebrations:




I to już wszystkie prace z kitu lipcowego, bardzo jestem ciekawa następnego zestawu - mam nadzieję, że już do mnie leci :-))
Miłego dnia!
And that's all for the July kit, I can't wait for the next one and I do hope it's already on the way :-))
Have a nice day!

Brak komentarzy: