poniedziałek, 8 lipca 2019

Love - My Creative Scrapbook

I pora na ostatni layout z lipcowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook. Tym razem jako tła użyłam arkusza 49&Market znajdujących się w kicie poza kolekcją Fruit Paradise - po prostu nie mogłam się oprzeć tej szarej krateczce ;-))
Today is the time for the last layout I made using the July Limited Edition kit from My Creative Scrapbook. This time I used the 49&Market sheet for my background, the only paper outside the Fruit Paradise collection - I just couldn't resist that beautiful gray buffalo plaid ;-))



Najpierw na papierze tła nałożyłam wzór z maski Heidi Swapp z kitu - w przeciwieństwie do popularnych masek jest to cieniutka siateczka, która daje efekt pięknej, niezwykle delikatnej tekstury:
First I applied the pattern upon  the background paper using the Heidi Swapp kit stencil - unlike most popular stencil, this one is a thin net that gives the effect of very subtle texture:


Na tak przygotowanym tle ułożyłam moją kompozycję, korzystając głównie z metalizowanych kawałków papierów i die-cutów:
Upon that background I arranged my layout using mainly metallic fragments of papers and die-cuts:




I to już wszystkie layouty - zostały do pokazania jeszcze kartki resztkowe - zajrzyjcie jutro :-)
That were all the layouts, I have some leftovers cards to share, so drop by tomorrow :-)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Super jest, bardzo lubię motyw kratki :)

Oliwiaen pisze...

Ja też, uwielbiam! I często jest tak, że po drugiej stronie jest jakiś fajny wzór, ale i tak wybieram kratkę ;-)) Dziękuję Ci bardzo :-)