poniedziałek, 15 czerwca 2020

Prymicyjny exploding box / First Mass Exploding Box

Dzisiaj mam przyjemność przedstawić pierwszy w mojej "karierze" exploding box z okazji Prymicji:
Today I have the pleasure to share my first exploding box on the occasion of the First Mass:


Box powstał z mieszanki kolekcji Harmony i Old Manor od Mintay Papers:
I made the box using a mixture of the Harmony and Old Manor collections by Mintay Papers:


Wieczko jak zwykle ozdobiłam kompozycją kwiatową:
As usually, I decorated the top lid with a flower cluster:


Wewnętrzne ścianki boxa okleiłam metalizowanym kartonem z wytłoczonym folderem do embossingu wzorem cegieł, a dno - "marmurowym" papierem. Na jednej ze ścianek umieściłam ołtarzyk z tekturek Anemone (które musiałam przyciąć, bo nie mieszczą się w standardowym boxie) - ta ścianka wyjątkowo jest nieruchoma. Ołtarz udekorowałam mini kwiatuszkami, kompozycja kwiatowa jest również przed nim, na "marmurowej" podłodze :-)
The inside walls of the box are covered with pearl metallic cardstock that I embossed into brick pattern using an embossing folder, whilst the bottom panel is covered with "marble" paper. On one of the walls I placed a chiboard mini altar by Anemone (I had to trim it a bit as it doesn't fit the standard box size) - this wall doesn't flap open. I decorated the altar with mini flowers and put a flower bouquet in from of it too, on the "marble" floor :-)




Na kolejnej ściance umieściłam dekorację z moim najnowszym wykrojnikiem: wzór wycięłam w białym i złotym metalicznym kartonie, a następnie skleiłam razem:
On the next wall I put a decor using one of my newest die purchases: I cut the motif twice, in white and metallic gold cardstock, and then put them together:


Jest też pasek na wsunięcie upominku, ozdobiony embossowanym stemplem:
There's a strip of paper for sliding in a gift, and it's decorated with an embossed stamp:


I na koniec miejsce na wpisanie życzeń:
Last but not least, a space for writing in wishes:


Myślę, że ten debiut można zaliczyć do udanych ;-)
Miłego dnia :-)
I think I can count this debut as successful ;-)
Have a nice day :-)

4 komentarze:

Bea pisze...

Piękny!!!
Zwłaszcza granatowe scianki przyciagnely moj wzrok.

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Bea! Przyznam, że miałam dylemat, których papierów tu użyć, zmieniałam kilka razy, ale cieszę się, że ostatecznie padło na te granaty :)

OriBella pisze...

Ołtarz jest piękny, wszystko na temat, nic dodać nic ująć :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję Iza! Trochę mnie zaskoczyło, że ołtarz nie mieści się w boxie i musiałam go przyciąć, ale cieszę się, że znalazłam taki motyw 3D :)