piątek, 6 listopada 2020

Santa Sweet - My Creative Scrapbook

Zapraszam do obejrzenia drugiego layoutu z serii, jaka powstała z listopadowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook:

Here's the second layout of the series I made using the November Limited Edition kit from My Creative Scrapbook:

Aby wydobyć zdjęcie z wzorzystego tła wycięłam własną maskę w kształcie serca, potuszowałam krawędzie czerwonym tuszem, a następnie wypełniłam kształt wzorem z maski kitowej. Potem ozdobiłam całość die-cutami, naklejkami i kwiatami. Ze swoich zapasów dodałam opalizujące cekiny.

To make the photo pop out of the busy-patterned background, I cut out a custom heart-shaped stencil, inked the edges with red ink and filled the heart with the kit stencil pattern. Then I decorated the photo with die-cuts, stickers and flowers. I also added some opalescent sequins from my stash.




To już koniec na dzisiaj, a jutro - layout no.3 :-) Miłego dnia!

That's all for today, drop by tomorrow for the layout no.3 :-) Have a nice day!

Brak komentarzy: