wtorek, 24 listopada 2020

Zimowy przepiśnik / A Winter Is Coming Recipe Book

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam pierwszą inspirację z najnowszej kolekcji, Winter Is Coming - przepiśnik na wszystkie rozgrzewające smakołyki :-)

In my today's post for Maja Design I shared my first inspiration using the latest collection, Winter Is Coming - a recipe notebook for all those waring-up delicacies :-)


Paleta kolekcji to śliwkowe fiolety, łagodna zieleń i piaskowy ecru - może nie mój wymarzony zestaw, ale pracuje się bardzo przyjemnie :-) Tekturowe okładki okleiłam mieszanką papierów i ozdobiłam ręcznie kolorowanym stemplowanym obrazkiem, buttonem z babeczką i złotą łyżeczką jako zawieszką. Narożniki zabezpieczyłam okuwkami.

The collection's palette consists of plum purple, mild green and sand ecru - it may not be a match of my dreams, but work was quite a pleasure :-) I put a mixute of papers on the chipboard covers and added a hand-coloured stamped image, a cupcake button and a gold metal spoon as a charm. I also secured the corners with metal protectors.



Wewnątrz również trochę stempli oraz mikser z wykrojnika i kieszonka na luźne kartki.

I added some more stamping inside, with a die-cut kitchen mixer and a pocket for loose pages at the back.



Szczegóły materiałowe znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia!

Find the supplies detailed on the MD blog. Have a nice day!

Brak komentarzy: