czwartek, 10 grudnia 2020

Świąteczne kartki z kolekcją Traditional Christmas / Traditional Christmas Cards

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam dwie świąteczne kartki z kolekcji Traditional Christmas:

For my today's post for Maja Design I created two Christmas cards using the Traditional Christmas collection:

Aby wzory były lepiej widoczne, użyłam małego bloczku papierów. Obie kartki mają ten sam warstwowy układ tła i jasny papier pod kompozycją:

I used the small paper pad so that the paper patterns are better visible. Both cards share the same layered bacgkround design and a light paper as direct background:

Pierwsza kartka przedstawia szopkę wyciętą w metalicznym złotym kartonie i ozdobioną ręcznie robionymi poinsettiami z foamiranu i kompozycją brokatowych listków z wykrojnika. Stemplowany napis embossowałam złotym pudrem:

The first card features the manger die-cut in gold metallic cardstock and decorated with a handmade foamiran poinsettis and a cluster of glitter diecut leaves. The stamped sentiment is embossed with gold ep:


Druga zaś kartka to clean&simple - przynajmniej dla mnie ;-) Misterne tekturowe śnieżynki "zawiesiłam" na łańcuszkach z liquid pearls i dodałam kilka opalizujących cekinów i odrobinę brokatu. Napis to również tekturka, pomalowana złotą akrylówką:

The other card is in the clean&simple style - at least for my taste ;-) I "hung" filigree chipboard snowflakes on liquid pearls chains and added a couple of opalescent sequins and some glitter. The sentiment is a chipboard piece too, covered with gold acrylic paint.


Szczegóły materiałowe znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a list of supplies. Have a nice day!

2 komentarze:

Ula H. pisze...

Śliczne !!!

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)