środa, 9 grudnia 2020

Kartki z resztek / Leftovers Cards - My Creative Scrapbook

Tak jak już wspominałam, grudniowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook był jak prawdziwa scrapowa Gwiazdka :-) Materiałów zostało tak dużo, że powstały:

As I've already mentioned before, the December Limited Edition kit from My Creative Scrapbook was a true Christmas scrap treat :-) There were so many leftovers that I managed to make:

- 2 kartki urodzinowe:

- 2 birthday cards:





 

- kartki świąteczne w ilości...8 sztuk :-)

- as many as...8 Christmas cards :-)



- a na deser jeszcze 6 zawieszek na prezenty:

- and for afters 6 gift tags:



Dla najbardziej wytrwałych - poszczególne kartki świąteczne :-)

For the most persistent of you - here are all the Christmas cards :-)








Mam nadzieję, że dotarliście bezpiecznie do końca ;-) A ja już czekam na kolejny kit już w nowym roku!

I do hope you got here safely :-) And I'm waiting for the next kit coming next year!

Brak komentarzy: