czwartek, 10 czerwca 2021

Our Happy Place

Dzisiaj moja kolej publikacji dla Maja Design - a przygotowałam na nią layout z najnowszej kolekcji, Tropical Garden. To wyjątkowa kolekcja, bo tak egzotycznych wzorów jeszcze tu nie było ;-) A równocześnie jest klasycznie "Majowa", w delikatnym i romantycznym stylu vintage. Zapraszam Was w tropiki! :-)

Today is my turn to post for Maja Design - I created a layout featuring the latest Tropical Garden collection. It's a truly unique set as there had been no such exotic designs before at Maja's ;-) And yet at the same time the papers are classic "Maja" delicate romantic vintage style. And so I'm taking you to the tropics! :-)

A właściwie to nie, bo do najbliższego tropikalnego raju mam tysiące kilometrów ;-) Zdjęcie jest więc z najzwyklejszego miejscowego parku, a cały klimat dżungli robią papiery. Bujne kwiatowe motywy wycięte z jednego z arkuszy pozwoliły mi również schować ludzi, którzy wtargnęli mi w kadr :-D

Well, actually I'm not, as the nearest tropical paradise is thousands kilometres away from me ;-) And so the photo was taken in my local park and the jungle climate is all from the papers. Luscious flower clusters that I cut out from one of the papers also allowed me to hide some people who invaded my photo :-D





Pełną listę materiałów znajdziecie na blogu MD, a tymczasem życzę Wam miłego dnia!

Visit the MD blog for a full list of supplies, and have a very nice day!

2 komentarze:

Corine pisze...

I love your layout. It's so original !

Oliwiaen pisze...

Thank you so much Corine!