poniedziałek, 31 maja 2021

Kartki z resztek / Leftovers Cards - April My Creative Scrapbook

I wreszcie pora na kartki z resztek kwietniowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook - zostało ich akurat dość na trzy sztuki:

And the time has come for the cards I made using leftovers of the Limited Edition kit from My Creative Scrapbook - I've had enough for three of them:

- dwie uniwersalne, z motywem ptasiej budki:

- two universal ones, with a birdhouse motif:






- oraz ślubna, dość nietypowo w zieleni i złocie:

- and a wedding one, quite original in greens and gold:



 

I to już wszystkie prace z kitu kwietniowego. A ja nadal czekam na dwa kolejne, które jeszcze nie dotarły... Co się dzieje z tą pocztą?!!

And that's all for the April kit. I'm still waiting for the next two kits that should've come a long ago, What's wrong with the post?!!

 

Brak komentarzy: