środa, 26 maja 2021

Coś dla dzieci / Something For the Kids

Co prawda dziś Dzień Matki, ale swoją inspirację dla Agaterii w tym temacie pokazywałam już w poprzednim poście, dlatego też teraz mam coś na kolejne święto, czyli Dzień Dziecka :-)

We're celebrating Mother's Day today, but I shared my inspiration on the subject in my previous post for Agateria, so today I bring you something for the next holiday to celebrate, i.e. Children's Day :-)

Kartkę na powitanie maluszka zrobiłam korzystając z zestawu stempli, który ostatnio pojawił się w sklepie. Wybrałam trzy motywy, pokolorowałam tuszami i umieściłam je w okienkach wyciętych wykrojnikiem. Detale podkreśliłam brokatem i dodałam napis stemplowany na kalce i embossowany na złoto.

I made a welcome baby card using the stamp set that has recently appeared in the store. I selected three motives, coloured them with inks and placed in die-cut windows. I accented details with glitter and added the sentiment stamped on vellum and embossed with gold ep.




Dla nieco starszego dziecka, a przy tym fana piłki nożnej, zrobiłam tag do prezentu. Tu również zastosowałam embossing, na warstwowej tekturce i stemplowanym napisie. Tag jest na tyle duży, że na odwrocie można napisać kilka słów życzeń.

For a little older kid, and a football fan too, I made a gift tag. I also employed embossing here, on the layered chipboard football and stamped sentiment. The tag is large enough to write some wishes on the back. 



Listę sklepowych produktów znajdziecie na Agateriowym blogu. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of the store products. Have a nice day!

Brak komentarzy: