piątek, 5 listopada 2021

Boże Narodzenie 2011 / Christmas 2011 - My Creative Scrapbook

Mój listopadowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook dotarł co prawda w ostatniej chwili, ale lepiej późno niż wcale! I stąd dzisiaj w dniu oficjalnej premiery kitu mogę dołączyć do moich przezdolnych koleżanek z DT i zaprezentować Wam pierwszy layout:

My November Limited Edition kit from My Creative Scrapbook got at the last moment (thank you, customs) but it's better than never, right? So on the day of the official launch I can join my very talented DT friends and share the first layout:

W listopadzie, jak co roku, kity maja już tematykę świąteczną. Kit LE zawiera najnowszą kolekcję Primy, Sweet Christmas (papiery, kwiaty, die-cuty, tekturowe naklejki, karty do journalingu) oraz maskę Vicki Boutin. Użycie tych produktów obejrzyjcie na detalach:

In November, as usually each year, the kits are already Christmas-themed. The LE kit contains Prima's letst collection, Sweet Christmas (papers, flowers, die-cuts, cardstock stickers, journaling cards) and a Vicki Boutin stencil. The use of these products can be seen in details:




A jutro kolejny layout, zapraszam!

Drop in tomorrow for the next layout!

Brak komentarzy: