środa, 30 marca 2022

Wielkanoc w stylu eco / Eco Easter Cards

Na mój dzisiejszy post dla Agaterii przygotowałam kolejne kartki Wielkanocne, tym razem w stylu eco:

For my today's post for Agateria I created some more Easter cards, this time in an eco style:

Proste kartki powstały z paneli z ozdobnie wycinanymi brzegami, filigranowych pisanek z tekturki, mini kwiatuszków i piórek perliczki. Panele umieściłam na kraftowych bazach, na których nastemplowałam i embossowałam napisy:

Those simple cards are made of panels with decorative broders, filigree chipboard Easter eggs, mini flowers and Guinea fowl feathers. I placed the panels on kraft bases onto which I stamped and embossed sentiments:



Kartki są warstwowe i przestrzenne, ale nadal mieszczą się w koperty:

The cards are layered and dimensional, but still fit into envelopes: 

Zajrzyjcie na bloga Agaterii po listę produktów ze sklepiku. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of the store products. Have a nice day!

Brak komentarzy: