piątek, 8 kwietnia 2022

Wiosenna kartka ślubna / Spring Wedding Card

Wiosna w powietrzu, miłość w powietrzu :-) Dzisiaj więc przynoszę Wam wiosenną kartkę ślubną:

Spring's in the air, love's in the air :-) And so today I bring you a spirng wedding card:

Kartka powstała z papierów 49&Market oraz rozmaitych dodatków z szuflady ;-) Znajdziecie tu ptaszka i rameczkę z foremek, rozmaite wycinane listki, kwiaty z foamiranu i obrączki:

I made the card using the 49&Market papers and a selection of embellishments from my drawers ;-) You can find a bird and little frame here, various hand-cut leaves, foamiran handmade flowers and wedding rings:


Kompozycję dodatków umieściłam na drukowanym i złoconym folią bileciku:

I placed the embellishment cluster upon a printed and gold-foiled tag:

Mam nadzieję, że pogoda u Was równie piękna :-) Miłego dnia!

I hope the weather in your place is also beautiful :-) Have a nice day! 


1 komentarz:

Asia Hadzik pisze...

Śliczna ❤️