środa, 27 kwietnia 2022

Komunijne zaproszenia / First Communion Invitations

Sezon komunijny w pełni, więc mam ręce pełne roboty - postanowiłam połączyć przyjemne z pożytecznym i w moim dzisiejszym poście dla Agaterii pokazałam komunijne zaproszenia, jakie przygotowałam z użyciem firmowych masek, stempli i wykrojnika :-)

The First Communion season is in full bloom and I have my hands full  - so I decided to combine business with pleasure and share in my today's post for Agateria the First Communion invitations that I created using the company stencils, stamps and a die :-)

Na białym kartonik tła naniosłam wzór z maski, dodałam wianuszek z wykrojnika, a w jego centrum umieściłam stemplowane napisy-koła z zestawu stempli, które umożliwiają tworzenie różnych wzorów poprzez łączenie okręgów ze środkami. Na koniec dodałam mini kwiatuszki i złote perełki - i delikatne zaproszenia w bieli i złocie gotowe :-)

I applied the stencil motif upon the white background cardstock, added die-cut wreaths and placed the stamped and embossed sentiments in the centre - I used the stamp set that allows you to create various images through combining rings and centres. Then I added mini flowers and gold pearls and my delicate white and gold invitations were finished :-)




Zajrzyjcie na Agateriowego bloga po szczegóły produktowe. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for product details. Have a nice day!

Brak komentarzy: