niedziela, 10 kwietnia 2022

You Are So Special

Na mój dzisiejszy post dla Maja Design przygotowałam kwiatowy dziewczęcy layout, radosny i delikatny jak wiosenny dzień :-)

For my today's post for Maja Design I created a flowery girly page, cheerful and subtle like a spring day :-)

Layout powstał z kolekcji Miles Apart, której delikatne wzory i kolorystyka idealnie nadają się do kobiecych i wiosennych prac :-) Skrawki kilku papierów ułożyłam warstwowo, dodałam ręcznie wycięte tagi, ułożyłam zdjęcie w centrum i ozdobiłam kwiatami i dodatkami.

I made the layout using the Miles Apart collection which delicate patterns and colour scheme are perfect for feminine and spring projects :-) I layered pieces of several papers, added some hand-cut tags, placed the photo in the centre and decorated it with flowers and embellishments.



Tytuł powstał z pojedynczych literek i wyciętych wykrojnikiem wyrazów:

I arranged the title of the layout using alpha stickers and die-cut words:

 

Przezroczyste kamyczki i serduszko pięknie połyskują pod światło, dodając lekkości i blasku:

The clear gems and mini heart I used as embellishments glimmer beautifull against the light, adding lighness and glam:

Na blogu MD znajdziecie szczegółową listę materiałów. Miłego dnia!

Visit the MD blog for a full list of supplies. Have a nice day!

1 komentarz:

Matilde pisze...

Bardzo mi się podoba!