czwartek, 24 listopada 2022

Monochromatyczne kartki świąteczne / Monochrome Christmas Cards

Dzisiaj kolejna porcja świątecznych kartek, jakie przygotowałam z pomocą Maja Design i Agaterii :-)

Today I bring you some more Christmas cards I made with the help of Maja Design and Agateria :-)


Kartki powstały z najnowszej świątecznej kolekcji Maja Design, Christmas Wonderland, oraz stempli i tekturek Agaterii. Mają bliźniaczą kompozycję, różniąc się kolorami i drobnymi szczegółami. W centrum, na warstwowo ułożonych papierach, umieściłam przepiękne filigranowe wianuszki ze śnieżynkami, wewnątrz których znajdują się stemplowane fragmenty kolęd. Wianuszki ozdobiłam kompozycją ręcznie robionych poinsettii z foamiranu uzupełnionych stemplowanymi i embossowanymi listkami z zestawu stempelków:The cards are made using Maja Design latest Christmas Wonderland collection and Agateria stamps and chipboard pieces. They share the same design, differing only by the colours and details. In the center, upon layered papers, I placed beautiful filigree snowflake wreaths, inside which I put stamped fragments of Polish carols. I decorated the wreaths with handmade foamiran poinsettias with leaves from the stamp set, stamped and embossed on vellum:




Kolędowe cytaty embossowałam na złoto i biało, dopasowując się do kolorystycznych tonacji kartek, a śnieżynkowe ramki pokryłam brokatem - skrzą się pod światło jak prawdziwy śnieg :-)

I embossed the carol fragments in white and gold to match the colour palettes and covered the snowflake frames with glitter - they glisten against the light like real snow :-)


W moim poście na blogu Agaterii znajdziecie wyszczególnione produkty, jakich użyłam. Miłego dnia!

Visit my post on the Agateria blog for a detailed list of the products I used. Have a nice day!

Brak komentarzy: