środa, 30 listopada 2022

Świąteczna świeca / Christmas Candle

Kartki świąteczne mniej więcej ogarnięte ;-)) pora więc zabrać się za inne dekoracje. W moim dzisiejszym poście dla Agaterii pokazałam dekorowaną świecę, która może stanąć na świątecznym stole lub dowolnym miejscu w domu, bo ciepły płomień świecy idealnie przywołuje świąteczny nastrój :-)

I've more or less managed Christmas cards ;-)) so it's time to tackle other decor pieces. In my today's post for Agateria I'm sharing a decorated candle that you can place on the festive table or actually anywhere in the house as its warm flame perfectly puts us in the festive mood :-)

Ozdoby na świecy przymocowane są do papierowej opaski, którą można przesuwać w miarę wypalania się świecy.

The embellishments on the candle are attached to a paper band that can be moved down as the candle burns.




Świecę umieściłam na świeczniku HDF, który pokryłam złotą farbą w spray'u:

I put the candle upon an HDF candle holder that I sprayed with gold paint:

Świeca będzie również świetnym pomysłem na prezent - tę zrobiłam dla mojej Mamy na imieniny :-)

The candle would also make a great gift - this one is for my Mum's name day :-)

Zajrzyjcie na Agateriowego bloga po listę produktów firmowych. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of the company products. Have a nice day!

1 komentarz:

Kaśka pisze...

Spokojnych, rodzinnych, zdrowych i radosnych Świat :)