środa, 14 grudnia 2022

Bileciki na prezenty / Gift Tags

Przygotowań świątecznych ciąg dalszy :-) Dzisiaj wraz z Agaterią zrobiłam bileciki na prezenty. Są bardzo proste i szybkie do zrobienia:

Christmas preparations conitnued :-) Today I made gift tags with Agateria products. They are so easy and quick to make!


Jako bazę wykorzystałam gotowe tagi papierowe, na które naniosłam wzór z Agateriowej maski i srebrnej pasty. Po wyschnięciu pasty - i schnięcie to najdłuższy etap całego procesu :-) - podkleiłam tagi srebrnym kartonem i dodałam stemplowany i embossowany białym pudrem motyw dziadka do orzechów i świąteczny napis. Na koniec pozostało zawiązać wstążeczkę i sznurek - i gotowe!

As the base for my gift tags I used ready made cardstock tags to which I applied a pattern using an Agateria stencil and silver paste. Once the paste was dry - and the drying time is the longest part of the process :-) - I matted the tags with silver cardstock  and added the stamped and embossed image of a nutcracker and a festive sentiment. To finish the tags off, I tied ribbon bows and strings - and done!




Na blogu Agaterii znajdziecie listę firmowych produktów, jakich użyłam. Miłego dnia!

Visit the Agateria blog for a list of the company products I used. Have a nice day!

Brak komentarzy: