sobota, 24 grudnia 2022

Świąteczne imieniny /Christmas Name Day

Dzisiaj jeden z najpiękniejszych dni w roku - Wigilia :-) Niedługo zasiądziemy do wspólnej wieczerzy z naszymi bliskimi - a niektórzy z nich dodatkowo świętują dzisiaj imieniny :-) I na taką właśnie okazję przygotowałam tę oto kartkę:

Today is one of the most beautiful days of the year - Christmas Eve :-) Soon we'll sit at the table to eat this special supper with our loved ones - some of who celebrate their name day as well :-) And for that occasion I created this card:

Kartka powstała ze świątecznej kolekcji Maja Design, Christmas Wonderland. Zachowałam Bożonarodzeniowy charakter, ale chciałam też podkreślić odrębność okazji :-) Mam nadzieję, że to mi się udało.

I made the card using Maja Design's festive Christmas Wonderland collection. I kept the Christmas character of the time but I also wanted to accent that this is a different occasion to celebrate :-) I do hope I managed to achive that.



Pozostaje mi życzyć Wam cudownych Świąt Bożego Narodzenia - a dla wszystkich Ew i Adamów podwójne najlepsze życzenia :-)

Now it's time to wish you all wonderful Christmas - and to all Adams and Eves double best wishes :-)

Brak komentarzy: